تبلیغات
journals-of-management

*
*
*
*
*
*
*

journals-of-management

 


توسعه ی کشورها در گرو وجود کارآفرینانی است که به قول پیتر دراکر «منابع ارزشمند را از بخش های کم بازده به بخش هایی که بهره وری بیشتری دارد جابجا می کنند.»کارآفرینان کسانی هستند که از قدرت تخیل بالایی برخوردارند ومی دانند که چگونه یک رویا را به واقعیتی سودآور تبدیل سازند.

کتاب «بی واسطه از دل »شرح حال یکی از این کارآفرینان است که کار خود را از نوجوانی ویا به سخنی دقیق تر از کودکی آغاز نموده است واکنون در سنین جوانی در راس سازمانی قرار دارد که یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی جهان است.

نویسنده ی کتاب،مایکل دل،ایده ی اولیه ی کارش را از فروش بی واسطه ی تمبربه منازل در سن نه سالگی گرفت وبا مونتاژ وفروش بی واسطه ی کامپیتر در اتاق دانشجویی اش پی گرفته است.

خواندن این کتاب به تمامی کارآفرینان جوانی که آبادانی فردای کشورمان در گرو تلاش بی امان وسخت کوشی امروز آنان است توصیه می شود و در این مسیر چه خوب است که همواره این تجربه ی ارزشمند مایکل دل را آویزه گوش داشته باشند که:یکی از نخستین درس هایی که آموختم،ارتباط میان سختی وفشار میزان یاد گیری بود.هرچه بیشتر اشتباه می کردم،پرشتاب تر می آموختم.

فرازهایی از این کتاب:

*اگر می خواهید کارکنانتان بزرگ بیندیشند،خود گام های بزرگ بردارید.

*درشرکت دل،سخت گیر ترین مشتریان را بهترین می دانیم،زیرا به ما درس های گران قیمتی می دهند.

*سازمان های پیروز مند،اطلاعات را ابزار پیشرفت وجنگ افزار رقابتی خود قرار می دهند.

*هم سنگ آنچه باید انجام داد،پاره ای از کارها را نباید انجام داد.

 

تهیه کننده : ام فروه پیش بهار


ادامه مطلب

نوشته شده در تاریخ شنبه 30 مرداد 1389 توسط پیش بهار
درباره وبلاگ


Blog Skin
??????? ????