تبلیغات
journals-of-management

*
*
*
*
*
*
*

journals-of-management
مجله «مدیریت بازاریابی» منتشر شد

پیش شماره شماره 4، دو فصلنامه مدیریت بازاریابی- بهار و تابستان 1387 منتشر شد.مدیریت بازاریابی عنوان نشریه تخصصی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران است که به همت جمعی از استادان و صاحب نظران حوزه مدیریت و بازاریابی منتشر شد.مدیر داخلی این فصلنامه دکتر کامبیز حیدرزاده است. حیدرزاده مترجم آثار کاتلر در ایران است.عناوین این شماره از مجله مدیریت و بازاریابی که در 176 صفحه منتشر شده است، به شرح زیر است:
¦ بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت
¦ شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران
¦ بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کننده (با استفاده از مدل آکر)
¦ بررسی و ارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه و مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید
¦ ارائه مدل تحلیل چندمعیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
¦ ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگوی بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن
¦ میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران
¦ بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL.
علاقه مندان جهت ارائه مقاله و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.jomm.ir مراجعه کنند.


تهیه کننده : بیتا عامری


ادامه مطلب

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 2 خرداد 1389 توسط پیش بهار
درباره وبلاگ


Blog Skin
??????? ????